eng
 

İyi Beslenmek, İyi Gelecek

Türk insanını margarin ile tanıştıran Sana, 2010 yılında TOÇEV işbirliğiyle ülkemizin geleceği çocuklarımızın daha iyi bir geleceğe sahip olmaları için yola çıktı. Bu motivasyonla hayata geçirdiğimiz ‘İyi Beslenmek, İyi Gelecek’” kampanyası, gıda paketleri dağıtımı ile dengeli beslenmede kahvaltının öneminin vurgulanması şeklinde iki temel hedefe odaklandı. Kampanya boyunca çocuklara süt, peynir, bal gibi kahvaltı ağırlıklı besinlerin yanı sıra nohut, mercimek gibi temel besin öğeleri de içeren gıda paketleri ulaştırıldı. Bu anlamlı bir projenin tanıtımı için değerli sanatçımız Hülya Koçyiğit’in kattığı değer paha biçilmez oldu. Ayrıca ‘İyi Beslenmek İyi Gelecek’ projesine dikkat çekmek için Bennu Gerede’nin Objektifinden İyi Beslenmek İyi Gelecek Sergisi hayata geçirildi. Ünite İletişim olarak planladığımız ve hayata geçirdiğimiz bu projede, Anadolu’daki çocuklarımızın ve ailelerimizin teşekkürleri kalbimizde derin iz bıraktı.