eng
 

TÖSSED

Özel eğitim gereksinimi olan bireyleri yaşamın akışı içerisine çekmek, sporu araç olarak kullanıp toplumla ilişkilerini güçlendirerek sosyal hayata katılımlarını sağlamayı amaçlayan TÖSSED, dijital alanda bir bilinirlik kampanyası oluşturmaya karar verdi. “Oyun Birlikte Hayat Birlikte” sloganını destekleyecek bir bilinirlik kampanyası geliştirildi. ‘Biz Özeliz, Bağışlayın’ sloganı ile Özel Olimpiyatlar’ın sembolü kırmızı topun elden ele pas verildiği bir Instagram zinciri oluşturuldu.

Özel Olimpiyat sporcuları tarafından sosyal medya paylaşımlarında kullanılan kırmızı topun ünlüler ve Instagram fenomenleri tarafından paylaşımları üzerine bir takvim kurgulandı. Ünlülerin paylaşımlarında hedef, her ünlünün topu bir sonraki ünlüye atarak bir destek zinciri oluşturması oldu.

Kampanya Instagram üzerinde ünlülerin profillerinde tümüyle organik olarak gerçekleşti. Aynı dönemde sadece Özel Olimpiyatlara ait Instagram kanalında görüntülenmeye dönük 500 TL’lik küçük medya satın alması yapılarak takipçiler kampanyadan haberdar edildi. Bu satın alma, kampanyanın ünlüler kanalında yayılımını etkilemedi. Toplam 1.819.061 izlenme, 11.000.000 üzerinde de erişim kaydedildi.