eng

Türkiye’nin itibarlı, yetkin ve yaratıcı ‘ünite’siyiz.

 

Ünite İletişim, Kurumsal İtibar Yönetimi ve Marka İletişimi alanlarında uzun yıllara dayalı deneyim ve bilgi birikimine sahip stratejik iletişim danışmanlığı şirketidir. Bütünleşik iletişim çözümleri üretmek üzere yapılanmış olup, hizmet verdiği kurum ve markaların iletişim süreçlerini, küresel ve ulusal bazda ekonomik, sosyolojik ve psikolojik tüm parametreleri dikkate alarak yönetmektedir.


Türkiye’nin itibarlı, yetkin ve yaratıcı ‘ünite’si olarak, vizyonunu uluslararası iletişim arenasında Türkiye’nin değerini yükseltmek olarak belirleyen Ünite İletişim, yarattığı değerler bütünüyle, paydaşlarının ve toplumun iyiliği ve gelişmesi için çalışmayı misyon edinmiştir. Sorumluluk, doğruluk, kalite ve güvenilirliği vazgeçilmez değerleri olarak benimsemiştir.
Kurulduğu 1998 yılından beri, ‘yarın, bugünden daha da iyi olma’ iddiasıyla sürekli öğrenmeyi ve her yeni güne heyecan ve tutkuyla başlamayı ilke edinmiştir.

Sürdürülebilir büyüme hedefiyle başarı hikayeleri yaratan Ünite İletişim; Sürdürülebilirlik İletişimi, Kurumsal Sorumluluk İletişimi, Finansal İletişim, Sağlık İletişimi ve İç İletişim alanlarında uzmanlaşmıştır.
Ünite İletişim, Uluslararası İletişim Danışmanlığı Birliği ICCO'ya bağlı meslek örgütü İletişim Danışmanlığı Şirketleri Derneği İDA'nın üyesidir.

Ünite İletişim, ICCO tarafından 'mesleki mükemmellik standardı'nı belirlemek üzere hazırlanan uluslararası denetim modeli CMS - The Consultancy Management Standard'ın gelişmiş versiyonu CMS III denetiminden geçen Türkiye'nin ilk iletişim danışmanlığı şirketidir. Ünite İletişim, denetimden üstün başarıyla geçmenin haklı gururunu yaşamaktadır.

2016 yılında Ünite İletişim dünyanın en büyük İletişim Pazarlama Şirketi Edelman ile temsilcilik anlaşması imzalamıştır. Ünite İletişim, uluslararası iş yapma kültürünü geliştirecek bu anlaşma sayesinde dönüşen iletişim dünyasına daha etkin biçimde entegre olurken; bağımsız kimliğiyle, hizmetlerini her zamanki özenle sunmaya devam etmektedir.

 
 

Kurumsal İtibar Yönetimi

Ünite İletişim, kurulduğu günden bu yana, kurumların yaşam döngülerinde tartışmasız en belirleyici role sahip olduğu bilinen kurumsal itibar yönetimi alanında, uluslararası ve ulusal ölçekte başarı öyküleri yaratmıştır ve yaratmaya devam etmektedir. Ünite İletişim, kurumların itibarlarının, kurumsal hedeflerin çok üzerinde, iş ve toplum etiği, iletişim iklimi, sosyal eğilimler, sosyal paydaşların beklenti ve algısı gibi birçok farklı parametreden beslendiği gerçeğinden hareketle, çok boyutlu düşünmeye ve çok yönlü uygulama planları hazırlamaya özen göstermektedir.
 
 

Marka İletişimi

Günümüzde markalar, tüketiciyle birebir kurdukları fonksiyonel ve duygusal ilişkilerin derinliğince var olabilmekte ve varlıklarını sürdürebilmektedir. Markalar, tüketicinin zihninde yer etmesi, tüketici tarafından tercih edilmesi, sonra defalarca yeniden tercih edilmesi için ürün özellikleriyle olduğu kadar iletişim stratejisiyle de farklılaşmak zorundadır. Ünite İletişim, üründen markaya uzanan bu yolculukta, kurumlara uzman bir bakış açısı sunmaktadır.